Learning First, Technology Second The Educator's Guide to Designing Authentic Lessons
Afbeeldingen
Artikel vergelijken
Auteur:
Liz Kolb
- Engels
- Paperback
- 9781564843890
- 30 april 2017
- 215 pagina's
Samenvatting
Learning with technology doesn't happen because a specific tool ""revolutionizes"" education. It happens when proven teaching strategies intersect with technology tools. Learning First, Technology Second offers teachers the professional learning they need to move from arbitrary uses of technology in their classrooms to thoughtful ways of adding value to student learning.
Productspecificaties
Wij vonden geen specificaties voor jouw zoekopdracht '{SEARCH}'.
Inhoud
- Taal
- en
- Bindwijze
- Paperback
- Oorspronkelijke releasedatum
- 30 april 2017
- Aantal pagina's
- 215
- Illustraties
- Nee
Betrokkenen
- Hoofdauteur
- Liz Kolb
- Hoofduitgeverij
- International Society For Technology In Education
Overige kenmerken
- Extra groot lettertype
- Nee
- Product breedte
- 191 mm
- Product hoogte
- 23 mm
- Product lengte
- 231 mm
- Studieboek
- Ja
- Verpakking breedte
- 191 mm
- Verpakking hoogte
- 12 mm
- Verpakking lengte
- 233 mm
- Verpakkingsgewicht
- 444 g
EAN
- EAN
- 9781564843890
Je vindt dit artikel in
- Categorieën
- Taal
- Engels
- Boek, ebook of luisterboek?
- Boek
- Beschikbaarheid
- Leverbaar
- Select-bezorgopties
- Vandaag Bezorgd, Avondbezorging, Zondagbezorging, Gratis verzending
Kies gewenste uitvoering
Kies je bindwijze
(2)
Prijsinformatie en bestellen
De prijs van dit product is 36 euro en 85 cent.
Verkoop door bol
- Prijs inclusief verzendkosten, verstuurd door bol
- Ophalen bij een bol afhaalpunt mogelijk
- 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
- Dag en nacht klantenservice
Bezorgopties
- Vandaag nog in huis (bestel ma-vr voor 12:00, bezorging tussen 17:00 en 22:00)
- Doordeweeks ook ’s avonds in huis
- Ook zondag in huis (bestel voor za 23:59)
Shop dit artikel
Vaak samen gekocht
-
Handboek ontwerpgericht wetenschappelijk onderzoek TweedehandsAdviesprijs €49,95 €40,45Verkoop door
BoekenBalie NL
Rapporteer dit artikel
Je wilt melding doen van illegale inhoud over dit artikel:
- Ik wil melding doen als klant
- Ik wil melding doen als autoriteit of trusted flagger
- Ik wil melding doen als partner
- Ik wil melding doen als merkhouder
Geen klant, autoriteit, trusted flagger, merkhouder of partner? Gebruik dan onderstaande link om melding te doen.